Rólunk

Rólunk

F. Deákné Balla Adrienn

Az 1967-es év elég mozgalmas volt számomra. Abban az évben, ott bent anyukám hasában úgy döntöttem, hogy „Én innen az első adandó alkalommal lelépek.” Meg is tettem ezt, abban a pillanatban, amikor a tüdőm legalább annyira érett volt, hogy leánygyermekként életben maradhassak. Egy szép őszi, vasárnap reggelen történt.

Balla Adrienn

Még megvártam, hogy a felkelő Nap sugarai bearanyozzák utamat. Éppen Szent Teréz napja volt és egyből a betakarítás és szüret idejére érkeztem. A Mérleg jegy analógiájának már azonnal igyekeztem megfelelni, hiszen az 1,80 kilogramm súlyommal és a 38 cm „magasságommal” én voltam akkor a koraszülött osztály legszebb és legformásabb babája. A születés pillanata, annak körülményei, a benyomások, akár direktben akár szimbolikusan üzeneteket hordoznak és izgalmas meghatározói, színei a nagybetűs Életnek.

A szüret, a betakarítás számomra az eredményekre való koncentrálást hozta. Azt, hogy az elérendő cél, egyben eredmény, valaminek a leszüretelése is legyen. Ahogy végig gondolok eddigi életutamon, igazolva látom azt, hogy mindig nagyon fontos volt számomra, hogy valamit, valami érdekében tegyek, legyen az pihenés vagy egy újabb megmászandó „hegycsúcs”. A Föld, amit lakhelyemül választottam, csak egy a sok égitest között, ami körülvesz. A bolygók egymáshoz való viszonya hat rám (ránk) is. Születésem pillanatában készült egy fullextrás foto is, amit horoszkópnak (radixnak) hívnak. Ez rögzítette a körülöttünk keringő, és ezáltal rám is ható égitestek elhelyezkedéséből adódó hatást, ami valamilyen módon meghatározó személyiségemre és az életemre. A földi élet egyik kiemelkedő tulajdonsága az Idő, ennek kifejeződése a számok. A születési dátumom számaiban rejlő energiákból kiolvasható erre az életre bevállalt

Sorsfeladatom, és az Út, amin azt a feladatot ajánlott elvégeznem. Ez mindenkinél, így az én esetemben is összetett. Sorsfeladatom, hogy az életem eseményeire, mint speciális tananyagra tekintsek. Rutinná téve azt, hogy meglássam, melyik helyzet mit tanít nekem, és hogyan fordíthatom azt olyan irányba, hogy gyümölcsöző legyen. A tanulásnak, mint egy vezérmotívum, végig kell haladnia az életemen, látni annak színét és visszáját. A tanulást valósítsam meg direkt módon is, és ne tartsam azt meg csak magamnak, hanem lássam el a belőle származó információval az embertársaimat is.

Tegyem ezt szóban, írásban, az életmódommal, mindig éppen oly módon, amit az adott szituáció megkíván. Használjam a jobb és bal agyféltekét harmonikusan. Vegyem észre az elvont dolgokat és hozzam azokat le és fordítsam át racionális szavakra, tettekre. Ha a Sorsfeladat előtt fejet hajtunk és elfogadjuk azt, az Élet megadja hozzá a lehetőséget. Ebből a szempontból fontos mérföldkő volt életemben a 27. életévem, ekkor kezdtem el felnőni és a 37. életévem, ekkor váltam felnőtté, véglegesen. Mikor is nő fel az ember? Mikor válik visszafordíthatatlanul felnőtté? Amikor továbbmennek földi életútjukból azok az emberek, akiknek léte meghatározóan hatott személyiségére. Velem is ez történt. Felnőtté tesz, mert fejet kell hajtani a másik ember életfeladata előtt.

Meg kell érteni, hogy pontosan addig volt az életem része fizikálisan, amíg az kölcsönösen szolgálta érdekünket. Amikor pedig 100%-ban beteljesítettük egymás iránt tett fogadalmunkat és a másik beteljesítette földi életének vállalásait, akkor neki az útja egy másik – számomra fizikai szemmel láthatatlan – dimenzióban folytatódik tovább. Nekem pedig folytatnom kell a vállalásaim teljesítését. Az én életfeladatom, ami a tanulással kapcsolatos, itt és ekkor kapott erőteljes lendületet. Fantasztikus, nagy tudású tanárok érkeztek az életembe. Alapozásnak indult az Agykontroll, ami megtanított arra, hogyan legyen a figyelmem a Célon. Jött a kineziológia, megtaláltam az ALTERNA-t egy olyan iskolát, ahol komplex képzés folyt, ezzel is magas szintűvé téve a tanítást, Dr. Varju Márta és Gál Attila személyében. A kineziológiát megalapozta az anatómia, kórtan tanulása és vizsgái. Pszichológia, pedagógia, rajzpszichológia, NLP, AFT, szupervíziók és szintvizsgák tették mozgalmassá és izgalmassá az utat. A lendület és a tudásvágy vitt tovább.

Köves Zsuzsa Professzionális Kineziológiai Iskolájában (PKS) további kineziológiai ágakkal ismerkedtem meg, és hamarosan az eredményeim tábláján azt láthattam, hogy elsajátítottam 6 kineziológiai ág tudományát, és közben letettem a szakvizsgát, melynek dokumentumán a

- kineziológus végzettség

állt. A kineziológia tudománya foglalkozik a test energiapályáinak harmonizálásával is. Így fordult a figyelmem a kínai gyógyászat felé, és ebben is elmélyedtem, és tettem le ennek eredményeképpen a

- fülakupunktúrás addiktológus

szakvizsgát. Közben már egyre több emberrel foglalkoztam, és vittem át az iskolában megszerzett tudást, a gyakorlatba. A sok tanulás és lelkiismeretes munka meghozta azt a vágyat, hogy odafigyeljek saját energiarendszeremre. Tanuljam meg, mi is az, hogyan dolgozhatom vele. Így ismertem meg először a Reiki energiát, lettem Reiki mester, majd

- Reiki mester/tanár,

hiszen a tudást át is kell adnom. Az energia fantasztikus, és többféle minősége létezik, ismertem fel, amikor tanulmányozni kezdtem az atlantiszi energiát és lettem ennek is a mestere, így lettem

- Atlantiszi Aroló Tiffár

De milyen is az, amikor az áramló energiát irányítani is kezdem a szervezetemben, milyen hatásai vannak, hogyan használhatom azt a gyógyítás magas szintjén? Megtudtam és megtanultam, amikor

- Aktív Szellemgyógyász mester,

majd mester/tanár, képesítést szereztem. Fantasztikus érzés látni, amikor a tanítványaim megtapasztalják a bennük és körülöttük áramló energiát és a lépéseket megtanulva használják azt saját szervezetük (életük) blokkjainak oldására.

Egyre kíváncsibb lettem, hol van a kapcsolódási pont az elvont és a racionális tudomány között? Hogyan lehet az elvontat kézzelfoghatóvá tenni? Tanítják ezt? Hol? Mi módon? Alapvetően racionális ember vagyok, egyre jobban vágytam arra, hogy ezt megismerjem. Így érkezett meg életembe egy újság hirdetésén keresztül a

MANTRA Alternatív Természettudományi Szabadegyetem 3 éves képzése, ahol többek között orvosok, magyar és orosz orvos-természetgyógyászok tanítottak. Adták át a tudásuk legjavát lelkiismeretesen. Újból anatómia, energiatan, kínai gyógyászat, szimbológia, vallásbölcselet, metafizika, meditációk sorával és persze a hozzájuk tartozó vizsgákkal találkoztam. Itt jött be újdonságként az életemben, mint többéves tantárgy a számmisztika, kronobiológia asztrológia.

Ezek közül az első kettő lett számomra a legvonzóbb. Olyannyira, hogy amikor elérkezett a 3. év, a szakdolgozatom témája az Élet értelme a számmisztika nyelvén értelmezve és Teréz Anya életén keresztül megvizsgálva. Ennek a diplomamunkának a megvédésével lettem

- parapszichológus végzettségű

is. A szakdolgozatomat igen magas szintűnek minősítették, és éppen túljutván a szakdolgozat védésen, egy reggel arra ébredtem, hogy mennyire hozzátartozik az ember életéhez az asztrológia. Tanultuk a Mantrán is, de akkor, ott, nem mélyedtem el benne. Ahogy a számmisztikai alapú szakdolgozatomat írtam és a számok, az ember életét átrezegtető hatásait vizsgáltam egyre inkább bekacsingattak a bolygók, mint szimbólumok. De akkor elhessegettem őket, ne zavarják meg jól felépített számmisztikai alapú művemet.

De ha valami hozzátartozik a Sorsfeladathoz, „semmi nem ment meg tőle”. Ezért szoktam mondani a klienseimnek, amikor hallgatok a belső hangomra, megfigyelem, mi az, ami vonz, és nem adok teret a kifogásoknak, akkor kizárt, hogy ne a Sorsfeladatomhoz vezető Úton járjak.

Épp hogy a nyári nap sugara megszárította parapszichológusi végzettségemet igazoló diplomámon a pecsétet, a búcsúzó fecskéknek már a Baktay Ervin Asztrológiai Intézetig kellett repülniük, hogy még egy utolsót integethessek feléjük, mielőtt elkezdik vándorútjukat a melegebb tájakra.

Mint eddig mindenhol, itt is remek tanárok tanítottak. Szerintem örökre emlékezni fogok az első tanítási napra. Borzasztóan izgultam, hogy ad-e majd az asztrológia olyan élményt, mint a számmisztika. Nagyon szorítottam Molnár Éva tanárnőnek, hogy sikerüljön neki igazi kedvet csinálnia a horoszkóp-elemzéshez.

Hát…sikerült neki!

Olyannyira, hogy amikor már túljutottunk az alapokon és valóban horoszkóp ábrákat kezdtünk el elemezni, attól a pillanattól kezdve, nincs olyan nap, hogy ne foglalkoznék valakinek a horoszkópjával. Teljesen beépítettem a munkámba. Mint amikor a lelkiismeretes orvos vérképet, röntgent csináltat, hogy pontos képet kapjon a betegéről és úgy állapítsa meg a diagnózist, számomra ugyanezt jelenti, amikor a bejelentkező klienstől első találkozás előtt elkérem a születési adatait. Mire odaül elém, elkészül a horoszkópja, numeroszkópja, kronobiológiai márkerei, és látom az embert, magát. Látom, a problémáinak mozgatórugóját és a lehetséges megoldásokat is. A korábban tanult módszerek segítségével kineziológia – rajztesztek – és egyéb tanult módszerek segítségével – mindig azzal, amivel a problémából, megoldandó feladatot, és abból megoldást találhatunk.

Család – munka – tanulás – a tanultak azonnali alkalmazása a munkám során – siker élmények! Ekkorra már összességében, több mint 16 éve foglalkoztam emberekkel. Segítettem őket abban, hogy megtalálják a harmóniát akkor is, amikor tükörbe néznek és akkor is, amikor a tükörben saját szemükbe nézve önmagukkal szembesülnek. A 4 év az asztrológiai iskolában elrepült, és azt vettem észre, hogy újra szakdolgozatot írok. De most, az asztrológia nyelvezetét használom arra, hogy Teréz Anya életét elemezzem, mégpedig abból a szempontból, hogy Teréz Anya tanít engem.

Család – munka – szakdolgozat. Az újabb szakdolgozat szintén kiválóra sikerült! Melynek eredménye:

- végzettsége: asztrológus

És jött az újabb felismerés, az újabb állomás, ami az újabb tanulmányok és az előző évek tapasztalatai alapján fogalmazódott meg. A további tanulásom a tanítás útján kell, hogy folytatódjon. A tanítást jól begyakoroltam, amikor energetikai tanfolyamokat tartottam, amikor azt tanítottam, hogyan lehet teljes aggyal tanulni (tanulási tanfolyam), amikor az egyéni kezelések és konzultációk során felgöngyöljük az összekuszálódott élet(fonalat). A tanfolyamok tartása az életem fontos részévé vált. Átadhatom általa a bennem felgyülemlett sok tudást, ami azáltal, hogy adom, bennem egyre magasabb szintűvé nemesedik.

Hogy ennek formát adjunk, létrejött a GyöngyHáz Tanoda, ahová szeretettel várok minden olyan tanulni vágyót, aki elsősorban önmagát akarja „megtanulni”, másodsorban munkája során, mások életének szebbé tételében szorgoskodik, vagy a tudást emberi kapcsolatainak javítására szeretné felhasználni.

Legyen az

  • Egyéni kezelések, konzultációk
  • Boldogság órák
  • Horoszkóp elemzések
  • Tanoda: Asztrológia szak, Számmisztika szak, Jobbagyféltekés olvasás/tanulás
  • Alternatív Szemle blog oldal
  • vagy az, hogy összefutunk az utcán és egy pár szót váltunk, mosolyt váltunk, mind azt szolgálja, hogy megértsd és elfogadd:

Te is Boldogságra Születtél! Szeretettel várlak!

Szeretettel várlak!

 

F. Deák Barbara

Egyre jobban kezd megérni bennem ez a szakma. Folyamatos tudásszomj hajt, hogy tanuljak, még, még, ezért sokat képzem magam. Az egyik legértékesebb tanítóm maguk a gyerekek. Soha nem hagyják, hogy elbízzam magam. Amikor már úgy érzem, valamelyik területen, terápiában rutint szereztem, mindig jön valami új, valami ismeretlen, ami újabb kihívást jelent.

Balla Barbara

Középiskolára már legjobban az irodalmat és az éneket szerettem - az anyanyelvet, a verseket és a bennük lévő zenét. Akkoriban még színésznő szerettem volna lenni, egész nap gyermekként játszani, de azt mondták, abból nem lehet megélni, keressek valami „rendes” munkát. Így jutottam el a logopédiához, ami a beszélt-és az írott nyelvvel foglalkozik, és egy logopédus egész nap gyerekek között „játszik”, így tökéletesnek találtam.

A logopédus mesterség alapjait a Kaposvári Egyetemen tanultam meg. Számomra is meglepő volt, hogy milyen színes és széles ennek a szakmának a palettája, és milyen sok tudománnyal áll szoros kapcsolatban. A legtöbb embernek a logopédus szakma hallatán csak a „raccsolás” jut eszébe. „Igen, én is jártam, mert nem tudtam pörgetni a nyelvemet.” –mondják. Pedig valójában ennél sokkal többről van szó.

Logopédus foglalkozik a(z)

  • beszédfejlődési elmaradásokkal (A beszéd – és a nyelv fejlődése még három éves kor körül sem indul meg…)
  • artikulációs zavarokkal (pöszeség, orrhangzós beszéd)
  • olvasás, - írás, és számolás zavarával (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia)
  • beszédritmus zavarokkal (hadarás, dadogás)
  • nyelési zavarokkal (nyelvlökéses nyelés)
  • centrális zavarokkal (diszartria, afázia)
  • hangképzési zavarokkal.

Logopédus segíti a színészek, rádiósok, tv-sek munkáját is, hogy megfelelő beszédtechnikai gyakorlatokkal, hogyan tudnak a hallgatóknak kellemes élményt nyújtani, és rendszeres hanghasználóként munkaeszközüket, a hangjukat hogyan tudják megóvni.

A főiskolai tanulmányaim során, a pöszeség területéről szereztem meg a legtöbb tudást, de már akkor is nagyon érdekelt a diszlexia „rejtély”, ezért elhatároztam, hogy a szakdolgozatomat erről írom, így abban az időszakban mélyre ástam magam a témában.

Maximális pontot kaptam rá, ráadásul a szakdolgozat bírálóm, a munkám rövidített változatát publikálásra javasolta.
Szakmai gyakorlatomat a Kecskeméti Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény,

Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és Logopédiai Intézetben töltöttem, 2012. II. félévében. Rengeteget tanultam ott ebben az időszakban, a rendkívül jó szakemberektől, és a különleges gyermekektől.

Az első önálló szárnycsapásaimat a Kaposvár mellett lévő Nagybajom városának, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézményében tettem. Újabb remek kollégák, újabb egyedi gyermekek, újabb megoldandó helyzetek.

2013 szeptemberétől, és jelenleg is a Pest Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Nagykőrösi Tagintézményében dolgozom. Egyre jobban kezd megérni bennem ez a szakma. Folyamatos tudásszomj hajt, hogy tanuljak, még, még, ezért sokat képzem magam.

Mivel különös érzékenységgel fordulok a művészetek iránt, nagy lelkesedéssel mentem egyik szakmai példaképemhez, Schmidtné Balás Eszter mesterlogopédushoz, a Komplex művészeti terápia képzésre, amit ő dolgozott ki, elsősorban a dadogás kezelésére.

Az évek alatt több gyakorlatot szereztem a fogszabályozás előtti és utáni szabályos nyelés helyreállításában, az olvasási,- és számolási nehézségek, és a pöszeség terápiájában.

A terápiák során a legfontosabb célom, hogy a gyermek, aki hozzám jön, szeressen jönni, mert akkor fogja a legnagyobb sikereket, legtöbb fejlődést elérni, ha belülről érzi, hogy ez neki jó, hogy itt csak jó dolgok történhetnek vele.

Szabadidőmben gitározni tanulok, verseket írok, ha megszáll az ihlet – Facebook oldal: FeDra -, gyakorlom a beszédet, beszédtechnika tréningre, szépkiejtési versenyre megyek, és egy helyi, amatőr színházi társulatban is játszottam.

Szeretem az anyanyelvet, a verseket és a zenét, és szeretek együtt nevetni a gyermekekkel.

Talán nem meglepő, de a kedvenc filmem A király beszéde.

A lélek tükre a beszéd.

/Seneca/

 

GyöngyHáz Alternatív Gyógyászat

Jogi nyilatkozat
Impresszum
GYIK
Partnereim
Oldaltérkép

Közösségi média

fb_icon Kövessen minket facebookon.

GyöngyHáz

FEDRA

Kapcsolat

F. Deákné Balla Adrienn

F. Deák Barbara

  • Cím:
    Budapest, XIII. Váci út 58.
    Nagykõrös, Dezsõ Kázmér u.3.